fb-icon1 yt-icon1 g-plus-icon1

מי מאיתנו לא מצא את עצמו בסיטואציה בחיים שבו חש מבולבל, שאינו ערני לקלוט את המידע, מתקשה לחשוב בבהירות וכדומה? מצבי מתח גורמים לנו לאבד את היכולת להיות ערניים ולחשוב בבהירות. כולנו רוצים להיות ערניים לחשוב בבהירות, לקלוט את כל המידע המגיע ולהיות ולהגיב באופן הטוב ביותר.


אחד התרגילים מתוך תרגילי מוח העוזר בבהירות מחשבתית וערנות הוא כפתורי מוח, באחד מבתי הספר שעבדתי וטיפלתי במספר ילדים הילדים היו אומרים למנהלת "היא מדליקה לנו את הכפתורים של המוח" ואכן זה כך התרגיל עוזר להעיר את המוח וליצור בהירות.

 

תרגיל להגברת החשיבה הבהירה והעירנות

tip-or-moachהניחו יד אחת על עצם הבריח והניעו את היד כלפי מטה מעט עד לשקעים הראשונים מתחת לעצם הבריח הנמצאים משני צידי קו אמצע הגוף, את היד השנייה הניחו על הטבור והיא זו שמושכת את תשומת הלב למרכז הכובד והאיזון הראשוני ששל הגוף. עסו את שתי הנקודות מתחת לעצם הבריח במשך 30 שניות תוך הזזת העיניים ימינה ושמאלה. החליפו ידיים ובצעו את הפעולה שוב.

 

נקודות העיסוי מפעילות את נקודות הראייה במוח, תקשורת בין שני צידי המוח, מספקות דם עם חמצן טרי למוח ועובדות על אנרגיית הצ'י (החיים) לפי הרפואה הסינית.

 

מומלץ גם לתלמידים לפני בחינות לבצע את התרגיל ולכל מי שרוצה להרגיש עירני וליצור בהירות במוח.

 

התמונה לקוחה מהספר קשרים וכישורים. כל הזכויות שמורות להוצאה לאור ענבר "מילים בתנועה"

 

יש לכם שאלה? רוצים עוד מידע? צרו עימי קשר עכשיו לשיחת ייעוץ ללא כל התחייבות – 054-4652225

צרו עימי קשר

...

ייתכן שגם הנושאים הבאים יעניינו אותך: