"המפגשים עם יעל היוו עבורי קרש הצלה ואפילו קרש קפיצה…"

שנת 2005 הייתה שנה לא פשוטה עבורי. הייתי מובטלת תקופה ארוכה ולאחר שמיציתי את כל ההנאה שבזה מצאתי את עצמי בלי כסף ובלי היכולת להתמקד ולהבין מה כיווני החיפוש שלי. במצב הזה פגשתי את יעל, יותר נכון היא שמעה על הספור שלי בסדנה משותפת בה נפגשנו והציעה את עזרתה מיד.

 

עד אז לא שמעתי על שיטת קינסיולוגיה, אבל הייתי פתוחה לעזרה, לרעיונות חדשים ולעצות מכל סוג שהוא ולכן שמחתי על נדיבות ועל ההצעה.

נפגשתי עם יעל למספר פגישות, לא הגעתי עם ציפיות כלשהן אך התוצאות היו מדהימות.

 

הפגישה הורכבה מתרגילי מוח-תרגילי תנועה – שעזרו לי בקואורדינציה, ציורי מנדלות-ציורים טיבטיים צורות שהיה עלי לצבוע, דמיון מודרך וקלפי מודעות.

השיטה שהתבררה כמגוונת מאוד ונותנת טעימה מהרבה מאוד עולמות, ויעל בעצמה בזכות המקצועיות, הסבלנות, והתמיכה הרבה לכל אורך הדרך, עזרו לי להגיע לתוצאות בזמן מאוד קצר.

את התרגילים עשיתי גם בבית, כל יום. צבעתי ציורים ועשיתי תרגילי תנועה. לא רק שבעזרת התרגילים הפכתי לשלווה יותר אלא גם לממוקדת מאוד והגעתי לכמה תובנות שלא הצלחתי להגיע אליהן לפני המפגשים.

 

נרשמתי לעבודות זמניות, מה שבשום פנים ואופן לא הסכמתי לעשות לפני המפגשים ובמקביל התחלתי להבין מה אני מחפשת, במה עלי להתפשר ומה חשוב לי ועקרוני..

כיום, אני עובדת כמעט כשנה בעבודה קבועה ומספקת, כיפית ומאתגרת. אני מבינה, עד כמה תקופת המובטלות שלי הייתה מהמשמעותית בחיי.

 

אין לי ספק שהמפגשים עם יעל היוו עבורי קרש הצלה ואפילו קרש קפיצה לבאות.

ובמספר שנים לאחור, אין לי ספק שהטיפול אצל יעל פילס לי את הדרך להצלחה ולמקום שאני נמצאת בו היום.

 

אני רוצה להודות ליעל על הנדיבות, המקצועיות, היצירתיות, האכפתיות, הרצון העז לעזור ולתמוך. וההשקעה שלה בי. על שחשפה אותי לשיטה חדשה אותה לא הכרתי ובעזרתה נפתחה לי הזדמנות לראות את הדברים בדרך שונה ולנצל את המצב לטובתי.

שיטה זו טומנת בחובה, הנאה, גיוון, חשיבה יצירתית וכל זה יחד יכול לעזור בפתרון כל בעיה.

 

ענת רוזנטל

 

אם גם אתם רוצים לטפל בבעיה שלכם – צרו עימי קשר עכשיו לשיחת ייעוץ ללא כל התחייבות: 054-4652225

מאמרים נוספים בנושא זה:

בריאות
Yael sher

שחרור מאמונות מגבילות

רבים מאיתנו אוחזים בדעות, אמונות, דפוסים והרגלים עליהם חונכנו או שראינו בסביבתנו והטמענו בתוכנו. הסיבות מדוע אנו אוחזים בכל אלו הן שונות מאדם לאדם. חלק

קרא עוד »